Translate

Saturday, August 12, 2017

Kayıtsız Eleman blogunu satıyorum I'm selling my blog


İşlerimin yoğunluğu ve karşılaşabileceğim birtakım hukuki sorunlarla uğraşmamak adına bu blogu şahsen devam ettirmeyeceğim. Hafta içi birisiyle buluşup çok yüksek olmayan bir ödemeyi kabul ederek blogumu elden çıkartıyorum. Yeni admin mevcut linkleri ve resimleri aldıktan sonra ben yeni blogun linkini burada yayınlayacağım. Üyesi olduğum forumda bu nick'i kullanmaya devam edeceğim ama artık bu blogu ben değil, bir başkası yapacak. Takipçilerime saygılarımla.

Satış hakkında güncel bilgi: Blog'un sadece çizgi roman paylaşım içeriği satılıyor, bu yüzden blogtan kaldırıldı. Benim kendi ürettiğim içerik, alıcının başka bir isimle açacağı blogta kaynak gösterilerek kullanılacak. Satış isteiğini kabul ettikten sonra aldığım backup'ı blog'un o zamanki resimleriyle teslim ettim.

Because of the intense volume of my work and some potential legal issues I don't want to face, I am no longer able to go on with this blog myself in person. Within next week, I'm selling my blog to a new admin for a modest amount. As soon as the new admin will download all the images and grab all the links, I'll publish the link of the new address over here. I'll keep using the same nickname in the forum I'm a member of but this blog with this name will go on not by me but somebody else. With all my respects to my followers. 

Updated info on the sale: Only the comics links content is being sold, therefore removed from the blog. The input I prepare myself in person will remain and will be used in the new blog with another name, under my permission. I have delivered the backup and the image files of the blog as of the time I accepted the sales.

No comments:

Post a Comment