Translate

Thursday, February 22, 2018

Spider-Man Avustralyalı Olamaz Mı?



Marvel aslında çok kozmopolit bir kahraman yelpazesine sahip, şu aralar Black Panther (Kara Panter) filmi ile de çok iyi hasılat yapılıyormuş. Gerçi Shaft, Jango Unchained ve Blade filmlerinde de siyahi karakterler vardı, o yüzden sinema adına bir ilk denemez. 

Geçtiğimiz yıl da Hugh Jackman'lı Wolverine serisi sonlandı. Wolverine Kanadalı bir karakterdi. Ben de tesadüfen Avustralya'da yaşayan egzotik ve tehlikeli örümcek türlerini gösteren mizahi bir resim gördüm ve kendi kendime düşündüm, acaba Spider-Man Avustralyalı olamaz mıydı diye? Ve YouTube'da şu parodi şarkıyı gördüm:

Redback, ya da kırmızı sırtlı örümceğin tuvalete oturduğu zaman kendisini nasıl ısırıp hastanelik ettiğini anlatan bu mizahi şarkı bana bu soruyu sordurttu...

No comments:

Post a Comment