Translate

Tuesday, January 29, 2019

Black Panther Academy Awards

Kayıtsız Eleman'dan bu defalık daha erken bir paylaşımla karşınızdayım. İşlerimdeki yoğunluk nedeniyle hazır boş vaktim varken bunları sizlerle paylaşmak istedim.

MCU filmlerinden Kara Panter, şaka değil, gerçekten Oscar adayı. İşte Black Panther Akademi Ödülleri Adaylıkları:

En İyi Film
2019 · Kevin Feige

En İyi Film Müziği
2019 · Ludwig Goransson

En İyi Kostüm Tasarımı
2019 · Ruth E. Carter

En İyi Ses Miksajı
2019 · Steve Boeddeker, Peter J. Devlin, Brandon Proctor

En İyi Yapım Tasarımı
2019 · Hannah Beachler, Jay R. Hart

En İyi Ses Kurgusu
2019 · Steve Boeddeker, Benjamin A. Burtt

Açıkçası Kostüm Tasarımı, Ses Miksajı ve Kurgusu, belki Film Müziği ve Yapım Tasarımı konusunda adaylığı normal karşılanabilir, ama gerçekten En İyi Film Adaylığı bileğinin hakkıyla alındı mı yoksa bu belirli bir reyting ve taraftar kazanma çabası mı, işte o tartışılır, ama her ne sonuç çıkarsa çıksın, bir çizgi roman sever olarak bir çizgi roman uyarlamasının bu kadar ödül için aday olması beni gerçekten fazlasıyla memnun etti, sonuçta kimseye yalan borcum yok.

No comments:

Post a Comment